Tindra's confessions.

Som sagt är jag oaktiv
men nu kommer jag att ha internet under en vecka så lovar att skriva mer.

Träffade killen som jag är på G med för tillfället igår.
Som vanligt kunde vi inte slita oss ifrån varandra.
Tankarna slog mig i magen varje gång han tittade mig i ögonen...
-Jag har legat med två andra personer sen vi började ses.
TROTS att vi sagt att vi INTE ska hålla på med andra.
Ena killen ville jag bara bevisa för mig själv att han ville ha mig.
Den andra killen blev jag pushad av en barndomskompis att ligga med, vi skulle tydligen ha jätte bra sex.
Myeeeh... helt okej. Var dock gul och blå efteråt. Vilt värre..

Att jag har skuldkänslor drar jag över med tankar som "vi är inte tsm.. han kan inte bestämma över mig"
När ska jag lära mig?
När ska jag kunna komma någon nära?

Se mig, rör mig.. visa att du vill ha mig.

xoxo//Tindra








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥