Ses och prata ut..

Gosh!

Idag är jag sömning....blir nog en inne kväll tror jag. Dagens I-lands problem är här. Systemet inför valborg!
Sånt som man borde tänkt på lite tidigare, menmen. Systemet för mig betyder Le stort mot mina X.
Det är...tråkigt?...Väntar på att X nr 2 ska höra av sig och lösa mina problem...Seg kille!
Det första Xet har jag nämnt tidigare. Det var på väg från honom jag började gråta första gången.
Han började prata om "oss". Ville reda ut saker och försöka igen...Aj...
Jag älskar honom. Tror jag. Men vi skadar varandra för mycket för att de ska fungera. Vi för varandra ledsna och bråkar hela tiden. Han vill ses och prata ut nästa vecka... vet redan hur de kommer sluta.
Kommer ge de en chans till och åter igen bli besviken. Vi har hållt på så här i två år nu!
Vi har inte ens haft en enda bra "period"



Jag önskar att jag var starkare.
Att jag kunde vända mig om och gå
Utan att se mig över axeln
och vända om.
Jag önskar att mitt hjärta kan glömma
Jag önskar mig ett lung.




Love Angii!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥