Natt hos mister F.

Hej, Girls and Boys!
Måste ju säga att vi är säämst som bloggare för tillfället!
Tindra är utan internet igen och jag har fullt upp.
Igår när jag tänkte sätta mig och skriva på kvällen blev det inte så. Skulle vara skönt att hinna skriva mer. För mig är det att lätta på hjärtat. Jag mår bra av det. Har läst i min dagbok och hittade några ganska intressanta sidor. De handlar om en kille som verkligen gjorde mig illa genom sex...och så är en del skriven på UMO.

Tror inte Tindra har nämnt det, men hon blev nyligen 18 år!

Igår åkte jag hem till mister F och stannade över natten. Första gången vi var nyktra en kväll tillsammans. Fööörstår inte varför jag åkte dit. Vi hade några underbara dagar och det borde stanna där. Finns ingen anledning att dra det längre känner jag. Fan.
Mysigt hade vi i alla fall. Tittade på tv och bara var. Vi har sovit tsm 5 av 6 kvällar nu...känns så ensamt att sova utan han bredvid mig. Mobbat. För en vecka sen hade vi inte ens Träffats. Vi visste inte om varandras existens.

Det känns ganska bra..men jag är orolig.
Har ingen lust att såra en kille till genom att vara mig själv.
Jag tror inte att mister F är ute efter någonting seriöst heller. Han verkar leva i nuet och inte tänka framåt.

Sen är jag så otroligt orolig över mig själv.Kanske låter egoistiskt...men jag känner att jag verkligen kan må dåligt i framtiden av de här.

Jag är känslig och även om inte de här dagarna betyder någonting så är det ändå någonting. Jag menar...man umgås inte med någon så här länge om det är helt dött mellan varandra!

All möjlig kärlek från Angelina!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥