När det blev ett missbruk..

Hjälper en tjej med ett skolarbete ang sexmissbruk.Här är ett litet utklipp från mitt mail.

Jag började ana att någonting var fel när jag satt på bussen från en kille jag hade varit oss. Vi hade setts en längre tid, men jag fick alltid åka hem till honom och varje gång var det samma sak som gällde. Jag trivdes med de. På bussen började jag gråta..jag kände mig smutsig för första gången. Vi fortsatte att ses och i perioder kände jag mig som den gången på bussen. Men de fanns perioder då jag var glad..
 
Jag försökte ändra på våra rutiner, men om vi skulle göra någonting annat ställde han in.
Han var avundsjuk och smsa ständigt..påpekade att jag inte skulle vara med andra och allt sånt. sen kunde vi inte ses på en månad, men smsa varje dag... Han gjorde mig ledsen..han sårade mig totalt.I ilska höll jag på med andra..



Love Angii.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥