Chill kväll @Angii

Från att ha en värdelös kväll till att ha chill krök hemma...inte helt fel!
Blir intressant tror jag.
En kille som kommer har jag känt i 5 år, han har dock varit kär i mig ett tag. Ser han som en store bror!
(Att han gillade mig på det sättet kom fram samma kväll som jag och hans Bvän höll på med varandra)
Sååå...kommer de andra killar kan de bli jobbigt. Fick avbryta en fest för att han lackade förut!
Hoppas på det bästa...och att Mister F inte kommer hit....Fast de vore nice men de skulle bli ett jäääävla liv!
Är tyst så blire inga problem.funderar dock på några andra killar...men...Fan...
Haha...så gåre ibland!

Måååste panik städa! Vi hörs imorgon..
Taggad kärlek från Angii som troligen skapar drama ikväll!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥