Bloggens oskuld.

Angelina här som tar oskulden på bloggen
Kan ju börja med en kort beskrivning. Vi är två tjejer, Tindra och Angelina, som har samma problem. Vi är sexmissbrukare. Det är just det den här bloggen kommer handla om.

Ska försöka att förklara hur det känns och hur de fungerar för mig.
Förut förstod jag inte hur det kunde kännas fel när jag ville göra det. (det är sex) . Då kom inte
känslorna direkt utan de kunde ta dagar innan ångesten kom. Det gav mig en kicknär de hände och den kunde sitta i i flera timmar. Jag mådde bra av det,trodde jag. Med tiden kom känslorna snabbare. Först handlade det om timmar men det tog inte lång tid innan det bara var nere på minuter. Det brukade komma när jag blev ensam. Skammen.
Numera kan jag känna av dem redan vid första kyssen. Jag förstår att det bara vill en sak och jag kan inte backa.
Det handlar om att bli bekräftad. En kort stund där jag står i centrum och känner att någon uppskattar mig.
Det är inte lätt att förklara så jag har skrivit ner ett minne som beskriver det bättre.


Någon rör mig, ser mig och visar att den vill ha mig.


Kram Angii


Angelica

Hej!

Jag gör ett arbete om just sexmissbruk och kom av en slump in på eran blogg via bloglovin.. Om någon av er eller kanske till och med båda, skulle vilja hjälpa mig en bit på traven då jag själv inte har så stor kunskap om detta ämne.. Så hör gärna av er till min mail, där vi kan prata vidare! Tack på förhand, ta hand om er! kram

2011-04-13 | 00:18:11 |
Angii

Absolut! Mailar dig imorgonpå dan :)

2011-04-13 | 00:23:56 | http://sexaddicts.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥