Väntade på mitt x i 5 timmar...

Godafton! :)

Idag blev jag kvar i stan i 5 timmar. Mitt älskade x lät mig vänta där från 11.30-16.10.
"jag åker nu" " jag glömde mobilen" " jag somnade" och så höll de på. Han var på väg...och sen svara han inte på två timmar och sen åkte han "direkt". Förståligt eller inte, men en liten örfil fick han.
Och under den tiden har jag haft tid att tänka om man säger så.
Mer om det i dagens Tips! :)

Igår sa han att han aldrig slutat att älska mig. Svarade inte ens honom...visste inte vad jag skulle säga.
Ska jag ge honom en chans? Bara en till?
Förhoppningsvis inte, men det här är inte första gången han gör så här.
Ingen som hellst respekt för min tid och inte en tanke på att jag väntar. Satt helt låst hela dagen. Eftersom han inte svarade men "hade åkt" antog jag att idioten glömt mobilen igen. Så jag satt där vi skulle ses i tre timmar.
Ilska.

Imorse hände en sak..som jag inte får ner än för jag inte smält det ännu.

Kommer imorgon


.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥