Barn ikväll och mys igår :)

Igår...

Blev det sii så där.
Kvällen började mysigt, grillning och lite dricka. En söt Kille från skolan bredvid mig med en arm om mig.
Han behöver ett namn nu, Presenterar er nu för Herr P.

hihi...vi kysste varandra...fnitter. Som ett litet barn. Jag är verkligen jätte glad. Den killen är mer än bara ett "objekt" så att säga. Är väldigt glad över att de inte hänt tidigare. Det är skönt när allting får ta sin lilla tid utan att man stressar fram någonting.

Hur som, Mister F ringde hundra gånger och till slut fick en kompis till mig svara...Han blev As arg och de förstår jag till hundra procent. Vi pratade nyss i tele så de e löst nu. Fuck. Skulle skriva ett långt inlägg men samtalet kom i vägen och nu har jag sjukt bråttom. Ligger i sängen och blir hämtad om en kvart. Knaaazzzz....

Ikväll har jag barn. Eller en kompis söta barn och vet inte om han kommer sova eller inte. Får se hur de blir :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥