Tröttiiish! :)

Heej igen!

dfdIdag är jag verkligen helt slut!
Har legat och sovit ett tag nu på dagen, men kan lätt gå och lägga mig igen.
Blir en till natt utan mister F vid min sida. Två dagar i rad, rekord sen vi träffades...hahah...
Känner mig ensam ikväll av någon anledning. Skulle vilja att någon med en varm famn kom över och pussade på mig. Inte mister F, utan vem som helst! Funderade på att bjuda över mitt X ett tag...men sen kom jag på hur de slutade sist...finns några sidor i dagboken om den gången... Hursomhelt, ångest har jag iaf för den som undrar. N Får ta och sova lite mer. Har sjukt mkt i skolan nu när alla kurser ska avslutas.

Ge mig en kram!






Pussar!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥