Sommar och gravid?



Idag njuter jag av livet. Solen och de sköna kläderna. Fan vad underbart livet är!
Och dessutom går världens snyggaste kille i min skola!
Så snygg är han inte då, men...galet snygg! Grrr...

Satt och lyssnade på en av mina favvo sommarlåtar. Väldigt dålig egentligen, men man kan inte låta bil att älska den.

Anton och Affe - Gör mig inte till en pappa.

Och då kom jag på att jag kan vara gravid. Har ju varit dum och glömt att kolla det igen! Får hoppas på det bästa.
Idag släpper vi det, för det är chill på G!
Har suttit och skrivit lite under dagen..min älskade dagbok...det kommer upp senare!





På med sommarlåten, bikinin, brillorna och sooola!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥