Pratat ut med Mister F.

Har precis varit och pratat med Mister F. Vi satte oss på en bänk ni solen vid vattnet med varsin öl och cigg.Det var ganska stelt i början. Han sa att han förstod om jag inte ville ses mer, men att han vill fortsätta träffa mig.
Vi pratade om att de inte ska bli någonting seriöst..men det är ganska svårt att inte få det att bli så om vi fortsätter att ses. Ärligt, för mig spelar de ingen roll. Jag vill ha någonting seriöst, men inte med han, utan med någon som faktiskt vill ha mig.
Vi kom fram till att vi ska försöka ses mindre, minst två gånger i veckan (?) där förvirrade han mig!
Han berättade att de händer mycket i hans liv just nu och de är därför de blivit som de blivit.
han och en nära familjemedlem försöker bygga upp en relation och det kräver tid. Han och en person som betyder väldigt mycket för honom försöker också bygga upp relationen. Det förstår jag verkligen, men måste han ställa in?
Han sa själv att han ska sluta med det och jag påpekade att han inte behöver det. Han ska inte träffa mig för att han måste, utan för att han vill. I slutet kom vi fram till att vi ska ses igen och prata om det hela.
Under vårat samtal tänkte jag på Herr F. Det är en kille jag vill satsa på. Fortsätta träffa och se vart de leder.
Han lixxom uppskattar mig. Han verkar vara en bra kille.
Men kan jag verkligen träffa båda samtidigt?






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥