Arg Angii utan Sex.

Blev ingenting med Mister F idag heller. Nu är de snart tre veckor sen sist!

Varför slösar jag tid på honom?

Nu sitter jag här och biter på ett par nycklar och är på väg att gå ut och slå sönder någonting.

Innan jag träffa honom fungerade allting bra för mig och mitt sexliv!

Okej, inte bra, men de rullade lixxom på.

Sen så träffa jag han och han blev lixom den som"fanns" där när jag behövde "honom".

Nu har jag kommit på vad som händer om jag inte har sex…jag blir såhär!

Är inte ens kåt, de e samma känsla som när man ska sluta röka.

Åter igen var spriten inte långt ifrån idag. Vad fan ere med mig? Hur kommer jag ens på den iden…

Moooooorrr!

Inte ens med kärlek från Angelina!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥