Svärfar sökte läkarhjälp mot sin huvudvärk förra veckan. Läkaren hade en god och en dålig nyhet...

f


Svärfar sökte läkarhjälp mot sin huvudvärk förra veckan. Läkaren hade en god och en dålig nyhet...

- Jag kan bota din huvudvärk, med då måste jag kastrera dig. Du har ett ovanligt symtom som gör att dina testiklar trycker mot din ryggrad och det gör att du får denna hemska huvudvärk. Den enda lösningen för att minska på trycket är att ta bort dina testiklar.

Svärfar blev chockad och ledsen, men när han senare lämnade sjukhuset var det utan huvudvärk, för första gången på 20 år! Fast han kände att en viktig del av honom saknades. Men som han gick där ner för gatan upptäckte han att han kände sig som en helt ny människa. Han kunde börja ett helt nytt liv, sa han. Han fick syn på att skrädderi och tänkte att han kunde unna sig en ny kostym. Han gick in i affären, den gamle skräddaren tittade på honom och sa:

- Storlek 52?

- Hur i all sin dar visste du det?

- 60 år i yrket, svarade skräddaren. Kostymen satt perfekt och svärfar ville ha en passande skjorta till.

- Storlek C56? gissade skräddaren och visst stämde det!

Och när svärfar ändå var igång handlade han ett par kalsonger också.

- Jag hämtar medium, sa skräddaren.

- Ha! Där fick jag dig allt! Jag har haft storlek extra small i 18 år!

Skräddaren skakade på huvudet och sa:

- Du kan inte ha storlek extra small, det skulle pressa dina testiklar upp mot ryggraden och då skulle du få en helvetes huvudvärk!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥