SKITLIV!

Woho, Sonisphere om bara några timmar och här sitter jag och spyr!
Kan ödet ha roligare? Vill verkligen se Slipknot och In flames!
Slipknot live verkar grymt! In flames har man sätt 4 gånger så det gör ju inte allt för mycket.
Fast det är obeskrivligt bra live!

Ändrade mig nu!
Om jag så ska spy på Anders så ska jag dit!
Vad är de värsta som kan hända?
Svimmar jag (händer ibland)
Så missar jag ändå inte mer än om jag stannar hemma.


Blev lite rädd när jag satt där vid toan.
Hör dagligen att jag blivit alldeles för smal.
Från folk jag träffar dagligen till såna jag bara springer på ibland.
Jag ser absolut ingen skillnad!
Men vet att jag äter mindre än tidigare.
Betydligt mindre.
Ett mål mat om dagen.
Är galet nog inte hungrigare än så.
Men som sagt, när jag satt där i min kusins konfirmations festlokal och tömde min mage slog det mig.
Min mage kanske sa ifrån när jag åt?
Åt middag igår och frukost idag.
Kan den blivit överbelastad?
Stört....kolla nyss mitt BMI. 18.4 är fan inte allt för illa.

Men det är dags att ta tag i det här nu!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥