Otrohet.

Jag har kommit till det stadiet där jag typ inte har ångest över otrohet längre.
IceQueen? .. Kanske.
Visst, jag och mitt "på G" är ju inte tsm men jag har legat med 3 personer sedan vi började träffas,
trots vår överenskommelse att inte hålla på med andra.
I'm a free spirit, vad mer kan jag säga?
Han vet ingenting, jag vill inte säga något eftersom jag hela tiden hoppas på att falla pladask för honom och vara honom trogen.
Jag vill fortfarande känna att jag kan bli som alla andra och lyckas ha en seriös relation.
Jag vet inte, vet ingenting..
Jag pallar bara inte bry mig om mina misstag längre.
Kanske borde vara "ensam" ändå?

xoxo
//Tindra


Ace

duktig flicka :*

2011-05-15 | 02:57:44 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥