MOGET! är på väg hem nu och jag tänker int...

MOGET! är på väg hem nu och jag tänker inte komentera kvällen. Skriver om den direkt när jag kommer hem. Men ofc..vi hade sex. Hursom. Mitt smink ligger kvar hos honom så jag måste vänta på han i ca en och en halv timme innan jag får det. Och på det är jag hungrig! Åt varken lunch eller middag igår. Så den iden jag hade om att åka förbi skolan och äta för att sen gå hem och lägga mig sket sig! Och så har jag inge pengar på mig så kan inte ens sätta mig på ett cafe :-( Ska sluta gnälla nu och langa någonting trevligare sen. Önskemål på dagens tips? De kommer upp lite senare idag. Puuuusss angii!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥