Medans Tårarna Rinner.

I skrivande stund rinner tårarna ner på min kind.
Jag är trött. Jag är ledsen. Jag vill inte längre!
Länge sen jag mådde så här. Viljan att skada mig själv är stark. Se mig själv...förstörd..
Släppa allting och fokusera på annat. Ja, jag har ett problem med mina armar
Har varit för mycket på senaste tiden.
Behöver komma bort och bara andas. Ut på landet kanske.
Jag är uppgiven och besviken.
Min finaste och underbaraste älsklings broder åkte fast för cannabis i helgen
Blir så ledsen, han lovade mig att han hade slutat.
Jag klarar inte av att se de finaste jag har förstöra sitt liv.
Det är så onödigt, han vill inte ens göra det.
När han säger det vet jag att han inte ljuger. Hans blick är ärlig och ångestfull.
Sen Mister F trycker på lite oxså.
Det är ganska hårt att tänka på honom.
Han vill inte ha någonting seriöst och det vet jag.
Jag är inte heller så taggad på det av två anledningar.
Förhållanden är jobbiga och jag kan verkligen inte ha ett med någon som dricker så mkt som han gör.
Han har varit nycker i två dagar sen jag träffa honom. Inte hållbart.
Det jobbiga är att vi träffas så mycket. Trivs med honom, men eftersom att de inte kommer bli någonting är det lite jobbigt. Även om han skulle vilja det skulle jag inte vilja det.
Det jobbiga är att jag kommer sakna honom när han försvinner. Är väldigt dålig på att släppa människor som kommit mig nära. Sjukt jobbigt.
Och så undrar jag vad han ser mig som. När jag träffade hans vänner var han väldigt noga med att de skulle tänka på vad dom sa. Fick mig att tänka till...Vad säger han om mig egentligen?
Är jag någon speciell eller bara någon som han kan ligga med?
Är jag ett billigt objekt som blir lurad att känna sig speciell?
Jag pallar inte med det här längre. Imorgon tänker jag skolka från livet och bara ta hand om mig själv. Ge mig själv lite tid att tänka. Behöver lägga mig och gråta känner jag. Men nu är Mister F på väg hit så jag får bita ihop och stänga av.
Klarar verkligen inte av att ha sex just nu. Det skulle få allting att brista och hur trevligt blir det då?
Redan börjat gråta på vägen hem bland massa folk.

Jag är smutsig, billig och äcklig.


Ge mig kärlek.
En famn att vila i.
Rör mig inte
Se mig inte.
För att jag vet att de inte är mig du vill ha.

Med konstig kärlek från Angelina.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥