Funderingar kring mister F och "oss"

Funderingar kring mister F och "oss"

När jag vaknade i morse kändes allting ganska bra ändå. Vi låg halvvakna ett bra tag och bara mös utan att säga någonting. När jag väll gick upp slog ångesten till. Redan igår kväll började jag må dåligt över "oss" eller vad man ska kalla det. Jag blev fundersam över hela situationen. Varför umgås och träffa någon så mycket om man inte tycker om personen? Är det bara för att man vill ligga med varandra? Om det är så, varför har vi bara haft sex typ 5 gånger?
Och varför fortsätter vi ses för?
Minns fem gånger hörde jag han säga "vi kommer aldrig bli tillsammans/nej, det är absolut inte min flickvän" osv igår kväll.
Jag vill inte ha någonting seriöst, men det är klart att jag gillar honom ändå! Varför skulle jag annars träffa honom?
Absolut, hela grejen är ömsesidig, men jag förstår inte honom.
Kan verkligen inte förstå varför han umgås med mig när det aldrig kommer bli någonting. Jag gör det för att jag trivs i hans sällskap, men varför gör han det?

Som Nyckter är han en helt annan person. Ibland gillar jag den mer, men den fulla Mister F...skäms inte? Han håller om mig, pussar mig på kinden och lixxom, har mig nära.
Jag vill förstå honom.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥