Pojkvän!

Shuuu! Har varit så jävla upptagen och så, Sen har jag inte velat bloggat heller...

Har inte varit ensam i mer än några timmar på två veckor. Har varit med min Pojkvän dygnet runt!
Pojkvän...så stolt! Jag är verkligen kär och trots den korta tiden jag har varit med honom kan jag ärligt säga att Jag Älskar Honom. Ibland känns det verkligen rätt och det gör det med honom!

Vi har pratat lite om mitt sexproblem.
Var inte så nycker....då hade jag inte vågat berätta.
Men jag sa att jag inte mådde bra av att ha sex när jag mår dålig. Att de skulle leda till någonting jag inte ville.
Förklarade helt enkelt att sex vid fel tillfälle kan leda till ett slut mellan oss. Det var innan vi blev "vi".
Han förstod nog. Han försökte förstå iallafall!

Hursomhelst, känns bara som att det inte finns tid att skriva på.
Lever i nuet och undviker att få sexuella problem med honom.

Dock har vi redan en Sex paus! Det är fan illa! Men vi båda insåg att om vi fortsatte som vi gjorde skulle vårat förhållande enbart bestå av sex. Så vi tar det lugnt just nu och så. Två sexfreak som kör en paus...ska bli kul och se hur länge de fungerar.

I sommar ska jag göra en Galen grej...Jag ska fan skaffa vänner! Jag har två jag träffar, och de är knappt en gång i veckan. Har inte ens bekanta som jag umgås med! Dags att fixa!









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥