Inspirerar mitt galna x...

 

Måste berätta en väldigt och underbart roande sak för er!

På mitt galna ex:s facebook info sida…ni vet den sidan man ser innan man är vän med någon.

Där finns ”personer som inspirerar” katogorin….Och där står mitt namn så alla som kollar hans fb ser det .Såååå jävla roligt! Och han vet garanterat inte hur man tar bort det heller….Trååååkigt!

Ha Ha Ha!

Mer än så... skolan som vanligt. Trivs ganska bra numera, börjar dock misstänka att jag blir ganska så utnyttjad av en klass kompis…måste tänka mer på de känner jag.

Efter en impuls shopping på IKEA har jag haft kvällen fullt upp. Försök att skruva med en för liten skruvdragare med en för liten Bets! GRRRR säger jag bara! Grrr….

Måste säga att jag saknar Tindra otroligt mycket. Hon har flyttat lååååång lååångt bort.

 







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥