Hej och välkommen in i mina tankar.

Hej alla underbara läsare.
NU äntligen får jag skriva mitt första inlägg.
Har inget internet där jag bor under veckorna så därför blir jag ganska oaktiv men får försöka kämpa ändå.

Jag erkände först för några månader sedan att jag är sexmissbrukare. (usch va hemskt det känns att skriva det..)
Kom på det när jag ännu en gång legat med fel person vid fel tillfälle...
Så fort hans ögonlock var stängda och han gick in i drömmarnas land kände jag hur paniken bara kastade sig över mig.
Jag vände mig om och lät tårarna rinna, så tyst så tyst jag bara kunde..

Sex har alltid varit ytligt för mig, men när man märker hur man inte kan ha en intim relation med någon som faktiskt betyder något, utan att få panik över att det ska förstöra ...
Eller när man märker att hela jag skriker nej men man ligger med personen ändå.. för att få bekräftelsen.
Då vet man att något inte står rätt till.. Något är väldigt fel.

Jag älskar känslan då man känner att "personen i fråga vill ha mig, den tycker jag är sexig och den bara trånar efter mig och min kropp" ... men sen efteråt inser man hur ytligt det var och man känner sig bara smutsig.
Jag ville inte... men jag gjorde det ändå.
Det är en drog... och jag kan inte sluta.

Tills vi möts igen
xoxo / Tindra





emilia

kanske beror det på en tillfällig bekräftelse? lycka till med allt, må väl!

2011-04-12 | 15:11:10 | http://espot.blogg.se/
♥ SmyckenbyAnna - Egentillverkade smycken

Jag har en nystartad smyckesblogg/inspirationsblogg!

Jag visar upp och säljer smycken till materialskostnad, så smyckena är billigare än på många ställen.



Kors, döskallar, fjädrar, kedjor, vingar, änglar, läder, ugglor m.m



Kika in, och hör av dig om du är intresserad av något, eller kika in för inspiration.

- http://smyckenbyanna.blogg.se



Kram! ♥

2011-04-12 | 18:46:12 | http://smyckenbyanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥