Angii här och säger hellu igen!


Tredjedagen som bloggare snart avklarad och besökarna är kvar. Känns härligt det.

Sprang på killen från i lördags i korridoren idag. Steeelt! Det är lite konstigt att två personer kan gå från att vara så intima till att knappt kunna titta på varandra. Det blev en snabb kram och lite kallprat. Som tur var hade vi båda brottom så det blev inte alltför utdraget.
Jag hoppas att ryktet inte sprider sig i skolan. Har verkligen ingen lust att bli kallad slampa dagligen..



Tindras tidigare inlägg fick mig att tänka efter. Lär mig så mycket av henne! Önskar att jag kunde få ner mina känslor lika bra. Men Men...
Skillnaderna mellan våra missbruk är inte stora. Jag tror att kan ha mer "bollar" i luften.  Det finns en gemensam sak som är intressant. 
 Vi båda har en "förälskelse" som varat i år. Ni vet, den där killen som hjärtat skriker efter och man inte kan släppa. Jag har haft förhållanden efter att jag träffade honom, men det gick inte en enda dag utan att jag tänkte på honom. Vi ses fortfarande och våra känslor är ömsesidiga, men det fungerar inte mellan oss. Vi kan knappt prata utan att bli osams. Han sårar mig. Omedvetet gör han mig illa och jag brukar lyckas göra han arg. Trots detta kan jag inte släppa honom.
Tindra har en liknande situation som hon får berätta om när hon är redo. Jag ser hur ledsen hon är när vi pratar om honom.
Dessa killar har påverkat oss mycket sen vi träffa dem. Nu vet jag att det var med honom intimiteten började bli förstörd för mig

Vill ni veta mer så kan jag berätta imorgon?



Kärlek Angii



已知 Mohammedi Al-debis™

Nu är dagens blogg avslutad<3

Kolla om du vann eller inte..



Det var superkul att du var med, så var med igen och

glöm inte och kolla om du vann eller inte!

BTW: Idag så kommer dagens blogg igen kl. 14.00, så missa inte att anmäla dig igen!



Tips:

» Var med i fototävling 2011:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/april/fototavling-2011-4.html#comment

2011-04-13 | 12:36:24 | http://mohammedialdebis.blogg.se/
Moa Lindhe

tack, men nej tack :)



jo allt är bra med mej :D haft en bra dag? :P

2011-04-13 | 14:58:15 | http://moalindhe.blogg.se/
Anna

Hur gamla är ni? blir lite nyfiken liksom

2011-04-13 | 15:53:41 |
Anonym

Jag är 17 och Tindra mellan 16-20. Eftersom vi bloggar anonymt kan jag bara svara för mig själv. Tindra får avgöra om hon vill avslöja sin exakta ålder :)

Beror på att vi gärna vill förbli anonyma..som du kanske förstår!

Kraam Angii

2011-04-13 | 20:40:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥