Oskulden..och förstörd design..

Ger upp designen...ska inte röra till det mer känner jag!

Ligger i sängen och skriver nu. Kom nyss på hur mkt saker som har hänt här.
Oskulden förlorade jag här..så det kommer de här inlägget handla om :)

Var rädd om eran oskuld och ge den inte till vem som helst.
Hade jag haft makten att förändra det förflutna hade jag gjort annorlunda.
För mig var händelsen inte speciell. Det var absolut mitt eget val, men jag kände mig pressad.  Jag var tillsammans med en äldre kille som verkligen ville ha sex. Jag stod emot väldigt länge innan jag vek mig.
När inte jag vägrade låg han med andra personer istället, mitt fel var det oxså.

När jag gjorde de var det för att skydda mig själv från att bli sårad igen...jag var kär.
Idag önskar jag att jag var starkare, men jag var bara 12-13 år gammal. Hur stark kan man vara i den åldern?
Jag har nog aldrig varit så kär, tog mig säkert ett år att komma över honom.  

Det är ett minne vi aldrig kommer glömma bort.Den killen kommer vi att minnas livet ut...och det är länge!


Våra fina headers som Tindra har gjort....måste fixa det här innan hon ser..hihi







♥ KHANGKHENG

intressant blogg:)

2011-04-16 | 01:37:07 | http://scenbloggen.com/khangkheng



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥