Min oskuld.

När jag förlorade min oskuld var det inte direkt levande ljus och lakan av siden.
Jag var på fest hos min bästa killkompis.
Det var nyårsafton och mitt dåvarande ex var där.
Han var inte speciellt snygg, eller charmig för den delen... usch..
Vi drack iaf .. mycket.. jag var femton och lika osäker som nu.
Jag hamnade i min bästa killkompis rum med mitt ex, vi låg med varandra..
Fulla som f*n, folk som sprang ut och in och min bästa killkompis som kom in och skrek att "TINDRA! Du skulle ju inte förlora oskulden på fyllan!!" (Haha.. jag var naiv och trodde det skulle vara speciellt.. innan det väl hände)
Efter en halvtimmas guppande upp och ner så ville jag bara där ifrån, jag var nykter nu och jag började inse mitt misstag.
Efter två timmar (måste tillägga att alkoholen gjorde det svårt för honom att komma) fick jag äntligen slita på mig kläderna igen. Han sprang upp på toaletten efteråt, självklart i bara kalsonger så att alla fattade.
När jag gick upp för trappen satt nästan alla i soffan på övervåningen. Alla började apploderade, jag spelade med.."Det var ingen big deal."
Kvällen slutade med tårar och min bästa killkompis ilskna ord om att mitt ex hade blivit dumpad 10timmar innan och att detta inte betydde någonting för honom.
Jag var ett tröstligg...

Sedan den dagen är sex ytligt.
och alla jag ligger med blir detsamma.
True story
xoxo //Tindra







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥