Mister F!

Ligger nermyst i sängen nu och kom på mig själv med att sakna honom.
Jag är en sån där person som älskar att sova med någon. Efter att ha legat i samma persons famn i fyra nätter känns det väldigt ensamt.
Åhhh! Ni vet, sömn!
Sover man lycklig blir man lycklig.
Mister F och jag hade inte sex förens igår. Det är gaanska coolt tycker jag :)
Och det var inte så hämskt när de hände. Var full som ett sviiiin!
Hade det hänt första kvällen hade inte helgen sett likadan ut. Då hade jag antagligen tagit avstånd och troligrn inte impuls rest med  honom heller.
Igår när Det hände somnade jag utan problem. I vanliga fall brukar de ta ett bra tag. Ångesten är inte kommen ännu, men lite pissigt mår jag.

Dagar kommer och Dagarna går, men minnen är någonting som alltid består.

Från Angiis Ensamhet med en kram!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥