Det värsta är inte att jag gjorde det..utan att jag svek mig själv..

Det har varit dåliga uppdateringar ett tag nu. Det har hänt väldigt mycket den senaste tiden...för mkt för att ha tid att skriva. Ska förklara för er senare.



Igår kväll kom han över till mig och jag visste vad han ville ha. Jag är så trött på att vara ledsen och igår skulle jag undvika att ge honom det han var ute efter. Jag hade verkligen lovat mig själv att inte göra det.
Tror ni jag klarade av det? Han tog det förgivet och det fanns inte utrymme att säga nej...Under sexet ville jag bara skrika att han skulle sluta, men istället spelade jag med. Gav honom exakt det han ville ha.
Han sov hos mig...men jag låg vaken hela natten. Smög upp flera gånger för att röka och ducha.
Inte ens värmen från hans varm tröstade mig...den gjorde de bara värre..

Det värsta är inte att jag gjorde det..utan att jag svek mig själv..

 (tagen från Goggle)

Xoxo Angelina










Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥